Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Emma Johansson - 20 mars 2009 23:38

Jag och Malin, fredagkväll... Har blivit en vana måste jag säga,

- Idag är det fredag, ska vi göra något?

- Ja varför inte, jag har ändå inget för mig!

Ungefär exakt så brukar våra dialoger i skolan på fredageftermiddagarna se ut. Kvällen börjar som vanligt med lite mat/godis, därefter ser vi på Lets dance samtidigt som vi spelar in Så Ska Det Låta. När Lets dance har tagit paus ser vi SSDL istället. Efteråt är det dags för resultat i Lets Dance, och idag fick vi vinka hejdå till Morgan Alling... Vi hejade på dig!


Resten av kvällen har gått åt till att drömma oss bort till Hamburg och Anton Zetterholm. Finaste låten = Wer ich wirklich bin. Vi skulle gärna vilja se dig live, men tyvärr räcker inte pengarna. Youtube kompenserar.


(själva tanken är mig och malin, en fredagkväll, framför datorn och sjunger låtar på TYSKA)



Av Emma Johansson - 20 mars 2009 16:19

Då var sommarjobbet fixat, det känns väldigt bra. Säljer jordgubbisar i år igen, men jag tyckte det var roligt iaf!


Ikväll ska jag och Malin gå på bio och mumsa godis, men såg precis att bion som vi vill se inte går :( Får se om vi tar en annan! Annars är helgen laddad med en modeshow i Forshaga (haha, tror det blir kul. Man får en goodie bag iallafall) och fotbollsmatch! Det ska nog gå bra.


Annars har jag inte mycket mer att säga, debatt i skolan samt ny tyskaläxa ... Vi ska skriva en blogg, på Tyska! hm, vi får väl se hur det går.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards