Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Emma Johansson - 3 mars 2009 15:26

Det här är mitt första blogginlägg någonsin. Oavsett om jag blir nöjd med det eller inte så kommer det vara första  gången jag skriver ett inlägg i min egen nya blogg! Eftersom första gången aldrig kan hända igen får jag känslan av att det här inlägget måste vara perfekt. Men tänk om det inte blir perfekt? Första gången? Men egentligen, vem bryr sig? Än sen om första gången blir perfekt, eller ens bra. Den kanske blir rent ut sagt usel! Men det kommer alltid en andra gång också, eller hur! (Annars är det ju bara att redigera inlägget) Jag kommer att skriva ett andra och ett tredje blogginlägg också! Vem bryr sig om hundra år när att blogga är som nutidens skrivmaskin? Tänk på det:


  • Du får bara ett första intryck (klassiskt uttryck)
  • Men du får ALLTID en andra chans

 Det var vad jag ville säga med mitt första, kanske inte så perfekta, blogginlägg!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards