Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Fotboll och plugg

Av Emma Johansson - 26 april 2009 14:25


Igår hade vi en heldag med fotbollslaget. Det var askul. Vi började med att ta lagkort och enskilda kort som kommer att läggas upp på våra profiler på hemsidan om ett tag. www.hertzogadam.se är det! Efter det dansade vi afrodans på Njoy, och ni kan ju tänka er hur det såg ut. Haha. Våran käre Keith hade hyrt relaxen efteråt och dukat upp med fruktbuffé, jordgubbar bl.a Så det blev hot-tub och bastu med laget. Sedan bar det av tillbaka till Ilanda för lunch, info och CHOKLADPROVNING! Det smakade väldigt bra kan jag lova!


Efteråt cyklade jag hem till Malin (ja jag cyklade till Ilanda på morgonen och hem igen på eftermiddagen) och grattade henne på 18års dagen :) GRATTIS!


Idag blir det match på kvällen, mot Hallsberg. Klockan 18.00 Klasmossen! Det är genrep inför serien så vi får hoppas det går bra. På onsdag är det seriepremiär mot QBIK på Västerstrand. Nu drar det snart igång alltså!


Min dag idag har varit en tråkig pluggdag. Jag har gjort:

  • Tyskauppsats
  • Tyskaroman
  • Skrivit Naturkunskap
  • Svenska uppgift
  • Läst häftet för NP i engelska B
  • Pluggat på serveringsprov
  • Pluggat på geografiprovet

Ja det var nog allt. JAG ÄR IALLAFALL KLAR MED NK :D äntligen! och tyskauppsatsen, och svenskan och läst häftet i engelska är också klart! Nu ska jag bara läsa på till prov, det är inte så kul... Menmen, ett par veckor till så är det slut sen!


 
 
Ingen bild

martina

26 april 2009 18:13

men hjälp va mycket! du är så flitig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Emma Johansson - 16 juni 2009 22:41

Har inte tid just nu...  

Av Emma Johansson - 10 juni 2009 21:07

Sista dagen i skolan... vart tar dagarna, veckorna, månaderna, åren vägen? Det  var inte alls längesen det var jag som gick ur nian i min blommiga klänning. Nu är det lillebror som tar på sig kavaj och springer ut med blommor runt halsen.   Jag har e...

Av Emma Johansson - 9 juni 2009 09:31

2ans sista prov om ett par timmar.   Nu vet jag hur de här växterna ser ut: Tall, Gran, En, Asp, Ek, Brännässla, Björk, Bergssyra, Tjärblomster, Gul Näckr...

Av Emma Johansson - 8 juni 2009 22:09

Motivationen ligger på noll....   Fåglar och växter sätter sig INTE på hjärnan! Prov imorgon. Får bli att nöta riktigt ordentligt nu!   Kul för alla som tar studenten nu :) Är glad själv att jag inte gör det än, har ingen aning om vad jag skulle göra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards